We zijn in Melbourne

8 februari 2017 - Melbourne, Australië

Wat een takkeneind vliegen is Australie toch. 20 uur in de lucht, van en naar de luchthavens, overstappen, je bent ruim een etmaal onderweg. Dat wisten we van te voren. Moe maar voldaan drinken we in hotel Ciloms (dicht bij het vliegveld van Melbourne) een wijntje en pilsje om vervolgens als een blok in slaap te vallen en daarna (Willem) 3 uur later klaarwakker vertwijfeld naar de wekker staart. Aj, 4 uur wakker gelegen, jetlag is duidelijk niet mijn sterke kant. Frouke ronkt lekker door, super! De volgende ochtend ontbijten en daarna 3 kilometer lopen naar de campershop. Super druk, ruim 2 uur wachten. Daarna gelukkig een prima hippie drift campertje van het nieuwere type meegekregen. Deze heeft een zijluifeltje en een beter keukentje. Vervolgens 5 uur boodschappen! Campeertafel en -stoelen, jerrycans voor 40 liter extra benzine, enz enz. Verder veel supermarktspullen en een australische SIM kaart voor 3G internet. Moe maar voldaan sturen we links over de weg terug naar het hotel. Wordt vervolgt.